Основними напрямами підвищення кваліфікації на сьогодні можуть бути:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;
  • створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників)тощо.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників школи

через участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо у 2020 році при Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім.М.В. Остроградського

№ п\п Категорії слухачів к-ть год. ПІП педагогічного працівника
Кафедра педагогічної майстерності та інклюзивної освіти
1. Спецкурс “Основи використання інформаційно- комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі: додатки Google у проектній діяльності, змішаному навчанні; взаємодії учасників освітнього процесу за індивідуальної форми навчання, учнів з ООП, безпека в Інтернеті” (педагогічні працівники ЗЗСО) 16 Сколота М.В.
2. Самоменеджмент педагога або робота над собою (педагогічні працівники ЗЗСО) 8 Колєнова О.І.
3. Командна робота в закладі освіти: досвід зарубіжних країн (педагогічні працівники ЗЗСО) 8 Мамонова Л.І.
4. Модернізація сучасного уроку: індивідуальне проєктування, реалізація, аналіз (педагогічні працівники ЗЗСО) 8 Донець В.В.
Кафедра методики змісту освіти
5. Педагогічне дослідження в професійному розвитку вчителя (педагогічні працівники) 8 Сухаренко І.В.
6. Вчимося навчати на засадах компетентнісного підходу (педагогічні працівники) 16 Левченко О.І.
7. Інноваційні методики в освітньому процесі 16 Телюк Л.А. Вигранка Л.М.
8. Особливості функціонування внутрішньої системи якості освіти 8 Левченко О.І. Мамонова Л.І.
9. Моделювання сучасного уроку 16 Солдатова Я.А. Звєрєва Л.В.
Відділ дошкільної, початкової та спеціальної освіти
10. Інтеграція як одна з передумов успішного навчання в початковій школі НУШ. Контикуум інтегрованого навчання. Тематичний та діяльнісний підхід. 15 Шовко А.В. Кулага А.Г. Пономаренко Т.І. Куць О.А. Васильєва О.М.
11. Оцінювання в НУШ. Особливості формувального оцінювання. 15 Шовко А.В. Кулага А.Г. Пономаренко Т.І. Куць О.А. Васильєва О.М.
12. Ефективне навчання. Сприяння розвитку навичок мислення і концептуального розуміння. 8 Звєрєва Л.В.
13. Для вихователів груп продовженого дня:
14. Інноваційні практики для впровадження компетентісного підходу в освітній процес. 8 Солдатова Я.А.
Відділ природничо-математичних дисциплін та технологій
15. Методика підготовки учнів до олімпіад з інформаційних технологій Вчителі інформатики 16 Донець В.В.
16. Ключові уміння 21 століття Вчителі природничо-математичних дисциплін 16 Сухаренко І.В.
17. Формування графічних компетентностей засобами комп’ютерного моделювання та використання ІКТ і графічних редакторів на уроках креслення 8 Левченко С.А.
Центр практичної психології і соціальної роботи
18. Технологія оцінки потреб дитини та сім’ї як інструмент забезпечення інтересів дитини (30 год.). 30 Залужний В.О. Сова С.М.
19. Технологія оцінки потреб дитини та сім’ї як інструмент забезпечення інтересів дитини 30 Сенецька Я.В.
Центр методології і методики формування цінностей
20. Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в закладах освіти 16 Колєнова О.І.
21. Шлях до себе. Профілактика емоційного та професійного вигорання 8 Вигранка Л.М. Телюк Л.А.

Графік проходження курсової перепідготовки педагогічних працівників

Лохвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

на базі Полтавської ІППО у 2020 році

№п/п На які курси направляється, пункт із замовлення Форма навчання (денна, дистанційна) Прізвище, ім’я, по батькові учителя Період проходження
1 заступники керівників з навчально-виховної роботи, учителі образотворчого мистецтва денна Левченко Оксана Іванівна 28.09-13.10 11.11-14.11
2 заступники керівників ЗЗСО з виховної роботи, учителі основ здоров’я денна Колєнова Олена Іванівна 07.09-23.09 18.02-21.02
3 учителі математики і інформатики денна Сухаренко Ірина Василівна 15.06-01.07
4 учителі інформатики, фізики і астрономії очно-дистанційна Донець Віталій Володимирович 05.10-09.10 07.12-10.12
5 вихователі груп подовженого дня денна Васильєва Оксана Миколаївна 06.07-16.07
6 педагоги-організатори ЗЗСО денна Сколота Микола Вікторович 06.04-16.04
Кiлькiсть переглядiв: 292

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.