Cторінка соціального педагога

/Files/images/vchitel/88602.jpg

Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми. (А. С .Макаренко)

Задоволеність навчальним закладом у цілому, його статусом та умови навчання:

100% респондентів повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність безпекою життєдіяльності дітей у навчальному закладі :

100% респондентів повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність організацією навчально-виховного процесу:

100% респондентів повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність рівнем матеріально-технічного забезпечення навчального закладу:

12,5% респондентів— у середньому задоволені,

25% - загалом задоволені, оцінка більш позитивна, ніж негативна;

62,5% - повністю задоволений, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність професіоналізмом педагогічного колективу:

100% респондентів повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність якістю освіти, яку забезпечує навчальний заклад:

12,5% респондентів загалом задоволені, оцінка більш позитивна, ніж негативна;

87,5% - повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність соціально-психологічним кліматом у навчальному закладі, комфортністю освітнього середовища:

12,5% респондентів загалом задоволені, оцінка більш позитивна, ніж негативна;

87,5% повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність здійсненням індивідуального підходу до дітей, урахуванням їхніх індивідуальних особливостей і здібностей:

100% респондентів повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

Задоволеність соціально-психологічним кліматом у класі, де навчається ваша дитина:

100% респондентів повністю задоволений, оцінка найвища, однозначно позитивна

На питання «чи доводилося Вам цього року звертатися до адміністрації навчального закладу з пропозиціями, побажаннями, проханнями? Якщо так, то оцініть міру задоволеності розв’язанням Ваших проблем»

100% респондентів відповіли, що повністю задоволені, оцінка найвища, однозначно позитивна

У відкритому питанні респонденти сформулювали наступні пропозиції щодо подальшого поліпшення діяльності навчального закладу:

-Все відмінно, аби тільки не було дистанційного навчання і всі були здорові.

-Зробити ремонт у їдальні та замінити столи, стільці.

Графік роботи

Понеділок11.30-15.30Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Вівторок11.30-15.30 Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Середа 09.00 - 13.00Індивідуальні консультації для батьків та опікунів
Четвер11.30 - 15.30 Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Пятниця09.00 - 13.00Відвідування сімей вдома

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань;

Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

- діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:

- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;

- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;

- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;

- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.

Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:

- проводить консультації з учителем та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;

- організовує співробітництво з учителями та іншими спеціалістами школи (психолог, дефектолог, лікар) при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги дезадаптованим учням;

- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.

- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

Поради батькам першокласників

Від того, як пройде адаптаційний період першачка, залежить не лише успішність дитини, а, що важливіше, її психологічне благополуччя.
У звязку з цим раджу звернути особливу увагу на режим дня здобувача освіти.
Отже декілька порад на тему, як організувати день першокласника.
Вкладайте дитину спати не пізніше 21:30.
Найсприятливіший час підйому молодшого школяра 7-7:30 ранку, аби загальна тривалість нічного сну становила 10-10,5 годин.
Щоранку давайте дитині випивати склянку води, після цього зробіть з нею зарядку. Зарядка дасть змогу організму перейти від сну до активного дня, поліпшує кровопостачання головного мозку, зміцнює нервову систему, створює бадьорий настрій.
Обов'язково снідайте. Пропущений ранковий прийом їжі може стати причиною винекнення серйозних захворювань.
Гуляйте на свіжому повітрі. Перебування на свіжому повітрі найефективніший вид відпочинку. Він відновлює організм після занять. Прогулянки сприяють загартованоств організму, профілактиці ультрафіолетової недостатності й малорухливості.
Укладайте дитину вдень поспати. У період гострої адаптації до навчання денний сон можна продовжити до 2 год.
Знайдіть час для дитячих ігор. Подібне перезавантаження відновлює не лише фізичні сили та інтелектуальні сили дитини, а й емоційний стан.
Обмежте навантаження. Не починайте відвідувати нову секцію чи гурток з першого вересня. Це дасть першокласнику стресогенних переживань. Найліпше ддаткові навчання розпочинати або за рік до школи, або з другого класу.

Контактні дані

телефон - 0535631452

email - soldatova.yana@ukr.net

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ.

/Files/images/sotsalniy_pedagog/275898997_1100836257163778_7161036164659271022_n.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/276173410_1100836873830383_1770342201296022687_n.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/276306371_1100836680497069_7480078579574193358_n.jpg

/Files/images/sotsalniy_pedagog/276992456_1100836837163720_7187560723970515977_n.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/276993389_1100836953830375_8162249920988677132_n.jpg

/Files/images/sotsalniy_pedagog/20220312_000543_0000.png /Files/images/sotsalniy_pedagog/20220311_231620_0000.png /Files/images/sotsalniy_pedagog/png_20220314_143355_0000.png /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-04-04_10-52-48-599.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/278711147_1525244974535920_1211419714477849535_n.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/278606254_1524028957990855_4286276712194436576_n.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/278579268_1525924654467952_6316632215801681788_n.jpg

Дорогі батьки!

Щоб трохи зняти напругу дітей та відволікти їх, ви можете скористатися цими чудовими ресурсами:
365 казок на ніч (сучасні аудіоказки для дітей)
Казочки та цікаві історії для дітей (класичні та сучасні казки, начитка)
Дитячі книжки в електронному форматі від видавництва “Ранок” (три папки для віку 3+, 6+, 9+)
Українські народні та авторські казки (тексти)
Оповідання для 9+ “Окуляри і кролик-гном” (електронна книжка)
Електронні книжки "Видавництва Старого Лева"
Не забуваймо про сайт “Нова українська школа”, де є пізнавальні онлайн-зустрічі, вправи для подолання паніки, поради психологів, ігри та подкасти
Радіовистави за творами шкільної програми
7 радіовистав за творами шкільної програми зарубіжної літератури
Казки для дошкільнят та молодшого шкільного віку (чудова начитка каналу "Тося читає")
Онлайн-гра, яка блокує сайти ворога
Психологічна допомога для дітей

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЮ.

Коротка пам’ятка для вчителів, які працюють із дітьми під час війни. 9 правил

  1. Турбуємось про себе і намагаємось не починати роботу без ресурсу.Якщо нам не вистачить сил витримати погляд дитини, наповнений болем, її запитання, реакцію – це посилить її стан занепокоєння та безпорадності.
  2. Наше завдання – створити безпечний простір, уякому б дитина відчула близькість – “я з тобою”.Ідеться про простір із чітко структурованими правилами та межами контакту.
  3. Якщо ви не маєте досвіду роботи з емоційним реагуванням на почуття та емоції, починати роботу можна буде лише у співпраці з психологом. Цю роботу можна буде проводити лише після фази стабілізації – зміцнення та відчуття безпеки.
  4. Не можна використовувати в іграх чи під час занять метафори, образи літаків тощо. Це може травмувати дітей, які були під обстрілами. У роботі спираємося на метафори та образи дому, землі, веселки, води.

Навіть образ неба зараз не даватиме дітям стійкості – для багатьох це джерело небезпеки. Будь ласка, зважайте на це, плануючи свої зустрічі з учнями.

5.Якщо в роботі плануєте створювати щось із частин, наприклад кубиків, пам’ятайте:якщо деталі руйнуватимуться, це може нагадувати дітям зруйнований будинок. Діти самі можуть обрати таку гру –тоді для них це буде помічне.До того ж будьте уважні до звуків, що використовуються в супроводі.

6. Не пропонуйте дітям жодних образів воєнної техніки.Приймається лише той варіант, коли вони самі хочуть намалювати, виліпити чи обговорити це. Натомість працюйте над образами сили та стійкості й частіше просіть дитину намалювати, зобразити те, що є її силою.

7.Пам’ятайте, що ми проводимо зустрічі для того,щоби дати дітям стабільність у теперішній реальності, відволікати їх і розважати цікавими фактами, захопливими розповідями. Війну, танки, вибухи вони бачать у новинах. Вони чують про це від батьків, рідних і близьких.

Уявіть, що ви працюєте з дитиною з Харкова, яка сидить у бомбосховищі. Усі розмови про війну для неї зараз – додаткове травмування. Будь ласка, зважайте на це.

8. Для дитини,яка пережила втрату, втратила близьких або будинок, абсолютно неприпустимі слована кшталт“час лікує”, “у всьому є й хороший бік”, “подивися, який тут є хороший варіант для тебе”. Ці слова некоректні та неетичні.

Дітям важливо почути: “Те, що ти пережив – жахлива трагедія, це жахливо й так шкода, що тобі довелося через це пройти. Я захоплююсь твоїми мужністю та силою. Попри таке горе, ти справляєшся, як справжній герой. Я дуже хочу тебе обійняти та захистити”.

9. Якщо дитина починає говорити, що б вона не говорила,ми її слухаємо й не перебиваємо! Киваємо, підтримуємо й наприкінці робимо акцент на тому, що навіть слухати – це дуже важко. Далі можна сказати: “Але я бачу, який ти сильний і як ти справляєшся”.Проте не давайте порад, поки вас не попросили про це.

/Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-18_08-50-03-261.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-04-04_10-52-48-599.jpg

Кожна дитина повинна знати правила безпеки, а особливо у воєнний час . Ці знання допоможуть зберегти життя і здоров'я дітей та їх батьків. Найкраще запам'ятовуються вони у віршованній формі.

/Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-26-272.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-47-220.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-34-526.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-42-133.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-30-616.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/зображення_viber_2022-03-23_06-04-54-670.jpg

«10 порад, як підтримати близьких під час війни»,

https://eo.gov.ua/yak-pidtrymaty-ta-zaspokoity-dytynu-pid-chas-viyny/2022/02/28/

«Як реагувати на тремтіння у випадку екстримальної ситуації»,

chrome-extension://mhjfbmdgcfjbbpaeojofohoefgiehjai/index.html

«Як піклуватися про себе в складні часи»/Files/images/sotsalniy_pedagog/282110158_1542711546122596_4793276380468519691_n (1).jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/1.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/2.jpg /Files/images/sotsalniy_pedagog/3.jpg

https://www.unicef.org/ukraine/stories/how-take-care-yourself-during-stressful-times-1

Кiлькiсть переглядiв: 604

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.