Cторінка соціального педагога

Наші діти - це наша старість. Правильне виховання - це наша щаслива старість, погане виховання - це наше майбутнє горе, це наші сльози, це наша провина перед іншими людьми. (А. С .Макаренко)


Графік роботи

Понеділок13.00-17.00Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Вівторок13.00-17.00 Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Середа 13.00 - 17.00Індивідуальні консультації для батьків та опікунів
Четвер13.00 - 17.00 Робота з документацією та опрацювання досліджень. Індивідуальна робота з дітьми
Пятниця14.00 - 17.00Відвідування сімей вдома

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства.

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань;

Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;

Напрямки роботи соціального педагога в школі:

- психологічна підготовка до навчання у школі;

- адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі;

- організація роботи з “важкими” дітьми;

- професійне самовизначення старшокласників;

- організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями;

- сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків, батьків та педагогів

- попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально виховному закладі;

- організація роботи з дітьми пільгового контингенту;

- методична робота.

Види роботи соціального педагога в школі:

- діагностична робота;

- прогностична робота;

- консультаційна робота;

-соціально-перетворювальна робота;

-профілактична (просвітницька) робота;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв’язки з громодськістю.

Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг:

- допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу;

- виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями;

- слідкує за відвідуванням учнями навчального закладу, допомагає у подоланні причин, що призводять до пропусків занять;

- попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі.

Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог:

- проводить консультації з учителем та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів;

- організовує співробітництво з учителями та іншими спеціалістами школи (психолог, дефектолог, лікар) при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги дезадаптованим учням;

- надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів.

- бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу.

Поради батькам першокласників

Від того, як пройде адаптаційний період першачка, залежить не лише успішність дитини, а, що важливіше, її психологічне благополуччя.
У звязку з цим раджу звернути особливу увагу на режим дня здобувача освіти.
Отже декілька порад на тему, як організувати день першокласника.
Вкладайте дитину спати не пізніше 21:30.
Найсприятливіший час підйому молодшого школяра 7-7:30 ранку, аби загальна тривалість нічного сну становила 10-10,5 годин.
Щоранку давайте дитині випивати склянку води, після цього зробіть з нею зарядку. Зарядка дасть змогу організму перейти від сну до активного дня, поліпшує кровопостачання головного мозку, зміцнює нервову систему, створює бадьорий настрій.
Обов'язково снідайте. Пропущений ранковий прийом їжі може стати причиною винекнення серйозних захворювань.
Гуляйте на свіжому повітрі. Перебування на свіжому повітрі найефективніший вид відпочинку. Він відновлює організм після занять. Прогулянки сприяють загартованоств організму, профілактиці ультрафіолетової недостатності й малорухливості.
Укладайте дитину вдень поспати. У період гострої адаптації до навчання денний сон можна продовжити до 2 год.
Знайдіть час для дитячих ігор. Подібне перезавантаження відновлює не лише фізичні сили та інтелектуальні сили дитини, а й емоційний стан.
Обмежте навантаження. Не починайте відвідувати нову секцію чи гурток з першого вересня. Це дасть першокласнику стресогенних переживань. Найліпше ддаткові навчання розпочинати або за рік до школи, або з другого класу.
Кiлькiсть переглядiв: 312

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.